søndag 29. mars 2009

Utforkjøring i Rudsbygd


Det gikk rimelig bra da en kvinne i 20-årsalderen kjørte utfor i Rudsbygd søndag ettermiddag.
Kvinnen sa at hun hadde fått nakkesmerter og ble derfor kjørt til sykehuset. Ulykken skjedde på Øverbygsvegen litt før kl. 16.30. Bilen landet på taket, ifølge politiet.
Publisert 29.03.2009 - 16:40

Okei, så da hadde jeg endelig en frihelg. Iløpet av de tre dagene med fri jeg hadde, var to av dem delvis tilbragt på legevakta. På fredag brakk Camilla armen. Igjen.. Og i går var det denne utforkjøringen på vei hjem fra Even. Bilen gikk rett på hodet, og etter en stund kom to snille menn og hjalp meg ut av bilen. Jeg ble kjørt til akuttmottaket på sykehuset, og møtte den sureste legen. Overlege var han. De er alltid sure. Det er nok et resultat av de valgene han tok i ungdommen. Angående utdannelsen. Han var ikke helt norsk heller. Tysk eller dansk. Skummel.

Jeg skal herved slutte å kjøre bil. Og de som hadde gledet seg til Sverige-tur i påska kan drømme.. Jeg setter meg hvertfall ikke bak rattet til bilen til mamman til Daniel etter dette. Mamma må få seg ny bil og. Den så ut som en klemt blikkboks når den ble fraktet fra åstedet.

4 kommentarer:

  1. ÆÆ, så skummelt! Skjønner at du ikke vil kjøre bil med det første. Åssn skjedde det?

    SvarSlett
  2. Du har herved gitt meg enda en grunn til ikke å ta lappen:D Takk andrea! Men fy søren så synd jeg syns på deg, skjøøner ikke at du er mer vettskremt! Du er en sterk kvinne!!

    SvarSlett
  3. oioioi, mitt værste mareritt! Hvordan skjedde det? Hva sa gørild? :O

    SvarSlett
  4. syns ikke den ser så herpa ut jeg... Men du må bare hoppe i det Andrea! Bare ikke når det har vært mildt for så å bli kaldt med snø! DET ER SKUMMELT DET!

    STÅ PÅ =)

    SvarSlett